Haugli Bakeri
Om prosjektet
Utfordring
Siden 1924 har Haugli Bakeri fristet Haugalandet med ferske og deilige bakervarer. For å vise frem sine kvalitetsprodukter, gjestfrihet og den hyggelige atmosfæren i butikkene, ønsket Haugli å ta sin digitale tilstedeværelse til nye høyder.
Løsning
For å styrke Haugli sin digitale tilstedeværelse, har vi tatt ansvar for hele markedsføringsarbeidet. Vi har publisert jevnlig og variert innhold med bilder, reels og stories på Facebook og Instagram. Innholdet er engasjerende og av høy kvalitet, noe som gir følgerne både inspirasjon og verdi. I tillegg leverer vi annonser, foto og film, grafisk design og drifter nettbutikken. Vi har også bistått med kampanjer. I 2024 feirer Haugli Bakeri sitt storslåtte 100-årsjubileum. For å sikre at denne milepælen blir både synlig og minneverdig, har vi utviklet en omfattende markedsstrategi og -plan med aktiviteter både digitalt og fysisk i utsalgene. I denne prosessen har de dratt nytte av alle våre tjenester.
Resultat
Haugli Bakeri har vært en trofast kunde hos oss de fire siste årene. I dag er hele teamet vårt involvert, og vi fungerer nærmest som en markedsavdeling for bakeriet.
“Vi er veldig fornøyde med samarbeidet med Flowit i forbindelse med vår 100-års kampanje. Godt samarbeid, gode kreative prosesser og veldig bra gjennomført som alltid.”
– Hans Inge Fagerland, daglig leder i Haugli Bakeri.