Haugli Bakeri

Haugli Bakeri startet i 1924 og har nå åtte utsalg på Haugalandet i tillegg til eget lokale hvor deres bakevarer blir produsert. Haugli ønsket å styrke sin digitale tilstedeværelse for å nå sine målgrupper, og bruke interne ressurser på andre oppgaver. Dette startet med sosiale medier, men har utvidet seg til foto, film og ny nettbutikk.
Foto av kakedetaljer fra Haugli Bakeri.

Om prosjektet

Utfordring

Siden 1924 har Haugli Bakeri fristet Haugalandet med ferske og deilige bakervarer. For å vise frem sine kvalitetsprodukter, gjestfrihet og den hyggelige atmosfæren i butikkene, ønsket Haugli å ta sin digitale tilstedeværelse til nye høyder.

Løsning

For å styrke Haugli sin digitale tilstedeværelse, har vi tatt ansvar for hele markedsføringsarbeidet. Vi har publisert jevnlig og variert innhold med bilder, reels og stories på Facebook og Instagram. Innholdet er engasjerende og av høy kvalitet, noe som gir følgerne både inspirasjon og verdi. I tillegg leverer vi annonser, foto og film, grafisk design og drifter nettbutikken. Vi har også bistått med kampanjer. I 2024 feirer Haugli Bakeri sitt storslåtte 100-årsjubileum. For å sikre at denne milepælen blir både synlig og minneverdig, har vi utviklet en omfattende markedsstrategi og -plan med aktiviteter både digitalt og fysisk i utsalgene. I denne prosessen har de dratt nytte av alle våre tjenester.

Resultat

Haugli Bakeri har vært en trofast kunde hos oss de fire siste årene. I dag er hele teamet vårt involvert, og vi fungerer nærmest som en markedsavdeling for bakeriet.

“Vi er veldig fornøyde med samarbeidet med Flowit i forbindelse med vår 100-års kampanje. Godt samarbeid, gode kreative prosesser og veldig bra gjennomført som alltid.”
– Hans Inge Fagerland, daglig leder i Haugli Bakeri.

Kompetanse

Grafisk | Nettside | Film/Foto | Markedsføring

Haugli Bakeri brød foto.
Mockup av Haugli Bakeri sin Instagram.
Mockup av Haugli Bakeri nettside.
Scroll to Top